Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №25 “Янголятко”76494, м. Івано-Франківськ, с. Микитинці, вул.Просвіти,2а

телефон: (0342) 70-51-43

E-mail:   angel25if@i.ua

Шановні громадяни!

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до нашого закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами та скаргами. 

Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.

Час прийому директора                      

Сич Галини Вікторівни

    вівторок      9.00 – 12. 00

    четвер         15.00 –  17. 00

Час роботи  відповідальної особи за ведення діловодства по зверненням громадян 

Тихої Надії Ігорівни

9.00-12.30

Час прийому сестри медичної старшої

Глуханюк Лілії Мирославівни

понеділок      15.00 –  18.00

Час прийому завідувача господарства

Олексина Ярослава Антоновича

середа   9.00  –  11.00

В нашому дошкільному закладі працює Консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї. Спеціалісти Консультативного пункту можуть надати Вам  педагогічну допомогу  в вихованні та навчання дітей.

Консультації для батьків вихователя-методиста

Маланюк Наталії Михайлівни

понеділок  17.00-18.00

четвер    16.00-18.00 

Консультації для батьків практичного психолога 

 Басараб Уляни Михайлівни  

середа   15.00 –  17.00 

 ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ

Надіслати звернення із використанням мережі Інтернет також можна за електронною адресою:

Вимоги до електронного звернення ст. 5 Закону України  «Про звернення громадян»: angel25if@i.ua

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

 ЗВЕРНЕННЯ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РОЗГЛЯДУ ТА ВИРІШЕННЮ 

Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

ТЕРМІН РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Стаття 20.  Термін розгляду звернень громадян
        

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

        Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
    Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Стаття 22. Особистий прийом громадян
 

Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.

Порядок прийому громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, об’єднаннях громадян визначається їх керівниками.

Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян  за І квартал 2021 року

комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №25 «Янголятко»

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” адміністрацією дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №25 «Янголятко»,  вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Всього у І кварталі 2021 року до дошкільного навчального закладу надійшло 7 звернень, що на 14 звернень менше ніж в аналогічному періоді минулого року.

У І кварталі 2021 року 5 звернень – отримані на особистому прийомі керівника.

Усі звернення громадян, що надійшли в І кварталі 2021 року вміщують 7 питань різної тематики. У звітному періоді позитивно вирішено 4  порушених питань, на 3 надані роз’яснення.

Аналіз змісту звернень засвідчує, що найбільш актуальними є питання працевлаштування  в І кварталі 2021 року, 2 звернень, зарахування дитини до закладу – 3, організація харчування дітей – 1 звернення.

В І кварталі 2021 року колективних звернення не надходило. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість колективних звернень – 0.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються найменш захищені категорії населення, зокрема інваліди, переселенці, учасники АТО, багатодітні сім’ї, одинокі матері.

В І кварталі 2021 року від даної категорії громадян надійшло 0 звернення

Важливу роль у посиленні довіри до керівника закладу, відіграє особисте спілкування керівника з громадянами. Прийом проводиться відповідно до затвердженого графіку, який розміщений на сайті закладу дошкільної освіти та інформаційних стендах.

В І кварталі 2021 року проведено 5 прийомів громадян з особистих питань завідувачем закладу.

Батьківській громаді  надавалися  консультації фахівцями закладу з питань освітньої діяльності під час карантину, організації освітньої діяльності дитини в умовах онлайн-навчання; психологічна підтримка дитини під час карантину; психологічна готовність дошкільників  до навчання в школі;  порядок організації роботи інклюзивних груп;  порядок організації роботи групи раннього віку; налагодження конструктивної взаємодії в родині; небезпечний Інтернет.

Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян систематично обговорюється на нарадах   при керівнику.

У дошкільному навчальному закладі і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №25 «Янголятко» у ІІ півріччі 2020 року

Робота із зверненнями громадян у закладі дошкільної освіти проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування об’єднаних громадян, на підприємствах, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року  № 348 (зі змінами), Класифікатором звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, наказами по закладу дошкільної освіти.

Протягом 2020 року, як завжди, проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей (зборів) з населенням, інформуванням і роз’ясненням напрямків діяльності закладу освіти. Підсумки роботи із зверненнями громадян розміщені на сайті закладу дошкільної освіти. Питання також щоквартально заслуховується на нарадах при керівнику.

Терміни розгляду звернень громадян не порушуються. Постійно проводиться аналіз звернень громадян, здійснюються заходи щодо виявлення проблемних питань громадян з метою упередження надходження повторних звернень.

У цілому у дошкільному навчальному закладі організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.

Протягом ІІ півріччя 2020 року керівником закладу проведено   8 особистих прийом громадян. Електронною поштою – 4 заяви, засобами телефонного зв’язку – 13. 

На сьогодні мешканці мають можливість звернутись до дошкільного закладу не лише в традиційний спосіб (під час особистого прийому або направивши листа), а й за допомогою сучасних засобів комунікацій (звернення з використанням телефонного зв’язку або мережі Інтернет). Це стало особливо актуальним  під час  запровадженням карантинних заходів, що передбачали в тому числі і припинення  ведення особистих прийомів.

Письмових зверненнь, за ІІ півріччя 2020 року не надходило (за І півріччя 2020 року-1)

Вирішено позитивно – 11 (44.0 %) ;  надано роз’яснення – 12 (48.0%).

Серед  загальної   кількості звернень 25 складають заяви (клопотання) -23 (92.0%),  1 (4.0%) –  скарги, 1 (4.0%) – пропозиції.

З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян на базі дошкільного закладу працює консультаційний пункт.

Протягом ІІ півріччя 2020  навчального року  за консультацією звернулося 23 батьки. Актуальними для них були наступні питання:

–   організації освітньої діяльності дитини в умовах онлайн-навчання;

–   організація життєдіяльності  дитини під час карантину;

–   психологічна підтримка дитини під час карантину;

–   психологічна готовність дошкільників  до навчання в школі;

–   порядок організації роботи групи компенсую чого типу;

–   порядок організації роботи групи раннього віку;

–   налагодження конструктивної взаємодії в родині;

–   небезпечний Інтернет.

Протягом ІІ півріччя 2020 року проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з батьками, інформуванням і роз’ясненням напрямків діяльності закладу освіти.

Одним із методів підвищення прозорості діяльності управління є налагодження ефективного зворотного зв’язку з мешканцями міста. З цією метою та задля зняття соціальної напруги серед населення у зв’язку із введенням карантину проводиться  планомірна робота щодо інформування населення з актуальних питань життєдіяльності галузі.

Діє система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян. Всім педагогічним працівникам закладу надаються консультації та рекомендації щодо удосконалення роботи по якісному та своєчасному опрацюванню звернень батьків згідно з  вимог чинного законодавства. Фактів порушення вимог законодавства при роботі зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти не було.

На веб-сайті закладу у розділі «Звернення громадян» розміщено графік особистого прийому громадян керівництвом закладу, узагальнені матеріали про організацію роботи зі зверненнями громадян.

 Протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників закладу дошкільної освіти, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи закладу не надходило.

За ІІ півріччя 2020 письмових звернень від інвалідів, учасників АТО, жінок, яким присвоєно Почесне звання України «Мати-героїня» до закладу дошкільної освіти не надходило.

Враховуючи усе вищенаведене, з метою поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, постійно ведеться пошук шляхів поліпшення системи ефективної роботи по вирішенню проблем населення, яких громадяни  торкаються  у своїх зверненнях.

НОРМАТИВН

Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №25 “Янголятко”

76494, м. Івано-Франківськ, с. Микитинці, вул.Просвіти,2а

телефон: (0342) 70-51-43

E-mail:   angel25if@i.ua

Шановні громадяни!

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до нашого закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами та скаргами. 

Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.

Час прийому директора                      

Сич Галини Вікторівни

    вівторок      9.00 – 12. 00

    четвер         15.00 –  17. 00

Час роботи  відповідальної особи за ведення діловодства по зверненням громадян 

Тихої Надії Ігорівни

9.00-12.30

Час прийому сестри медичної старшої

Глуханюк Лілії Мирославівни

понеділок      15.00 –  18.00

Час прийому завідувача господарства

Олексина Ярослава Антоновича

середа   9.00  –  11.00

В нашому дошкільному закладі працює Консультативний пункт для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї. Спеціалісти Консультативного пункту можуть надати Вам  педагогічну допомогу  в вихованні та навчання дітей.

Консультації для батьків вихователя-методиста

Маланюк Наталії Михайлівни

понеділок  17.00-18.00

четвер    16.00-18.00 

Консультації для батьків практичного психолога 

 Домбровської Уляни Михайлівни  

середа   15.00 –  17.00 

 У зв’язку з дотриманням режиму карантину прийом громадян  тимчасово призупинено! 

З метою недопущення поширення коронавірусу COVID-19 та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», пункту 19 протоколу № 2 від 10.03.2020 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19» скасовується до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян.

На період карантину просимо уникати, за можливості, особистого відвідування адміністрації закладу дошкільної освіти.

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ

Надіслати звернення із використанням мережі Інтернет також можна за електронною адресою:

Вимоги до електронного звернення ст. 5 Закону України  «Про звернення громадян»: angel25if@i.ua

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

 ЗВЕРНЕННЯ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РОЗГЛЯДУ ТА ВИРІШЕННЮ 

Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

ТЕРМІН РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Стаття 20.  Термін розгляду звернень громадян
        

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

        Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
    Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Стаття 22. Особистий прийом громадян
 

Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.

Порядок прийому громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, об’єднаннях громадян визначається їх керівниками.

Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян  за І квартал 2021 року

комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №25 «Янголятко»

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” адміністрацією дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №25 «Янголятко»,  вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Всього у І кварталі 2021 року до дошкільного навчального закладу надійшло 7 звернень, що на 14 звернень менше ніж в аналогічному періоді минулого року.

У І кварталі 2021 року 5 звернень – отримані на особистому прийомі керівника.

Усі звернення громадян, що надійшли в І кварталі 2021 року вміщують 7 питань різної тематики. У звітному періоді позитивно вирішено 4  порушених питань, на 3 надані роз’яснення.

Аналіз змісту звернень засвідчує, що найбільш актуальними є питання працевлаштування  в І кварталі 2021 року, 2 звернень, зарахування дитини до закладу – 3, організація харчування дітей – 1 звернення.

В І кварталі 2021 року колективних звернення не надходило. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість колективних звернень – 0.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються найменш захищені категорії населення, зокрема інваліди, переселенці, учасники АТО, багатодітні сім’ї, одинокі матері.

В І кварталі 2021 року від даної категорії громадян надійшло 0 звернення

Важливу роль у посиленні довіри до керівника закладу, відіграє особисте спілкування керівника з громадянами. Прийом проводиться відповідно до затвердженого графіку, який розміщений на сайті закладу дошкільної освіти та інформаційних стендах.

В І кварталі 2021 року проведено 5 прийомів громадян з особистих питань завідувачем закладу.

Батьківській громаді  надавалися  консультації фахівцями закладу з питань освітньої діяльності під час карантину, організації освітньої діяльності дитини в умовах онлайн-навчання; психологічна підтримка дитини під час карантину; психологічна готовність дошкільників  до навчання в школі;  порядок організації роботи інклюзивних груп;  порядок організації роботи групи раннього віку; налагодження конструктивної взаємодії в родині; небезпечний Інтернет.

Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян систематично обговорюється на нарадах   при керівнику.

У дошкільному навчальному закладі і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №25 «Янголятко» у ІІ півріччі 2020 року

Робота із зверненнями громадян у закладі дошкільної освіти проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування об’єднаних громадян, на підприємствах, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року  № 348 (зі змінами), Класифікатором звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, наказами по закладу дошкільної освіти.

Протягом 2020 року, як завжди, проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей (зборів) з населенням, інформуванням і роз’ясненням напрямків діяльності закладу освіти. Підсумки роботи із зверненнями громадян розміщені на сайті закладу дошкільної освіти. Питання також щоквартально заслуховується на нарадах при керівнику.

Терміни розгляду звернень громадян не порушуються. Постійно проводиться аналіз звернень громадян, здійснюються заходи щодо виявлення проблемних питань громадян з метою упередження надходження повторних звернень.

У цілому у дошкільному навчальному закладі організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.

Протягом ІІ півріччя 2020 року керівником закладу проведено   8 особистих прийом громадян. Електронною поштою – 4 заяви, засобами телефонного зв’язку – 13. 

На сьогодні мешканці мають можливість звернутись до дошкільного закладу не лише в традиційний спосіб (під час особистого прийому або направивши листа), а й за допомогою сучасних засобів комунікацій (звернення з використанням телефонного зв’язку або мережі Інтернет). Це стало особливо актуальним  під час  запровадженням карантинних заходів, що передбачали в тому числі і припинення  ведення особистих прийомів.

Письмових зверненнь, за ІІ півріччя 2020 року не надходило (за І півріччя 2020 року-1)

Вирішено позитивно – 11 (44.0 %) ;  надано роз’яснення – 12 (48.0%).

Серед  загальної   кількості звернень 25 складають заяви (клопотання) -23 (92.0%),  1 (4.0%) –  скарги, 1 (4.0%) – пропозиції.

З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян на базі дошкільного закладу працює консультаційний пункт.

Протягом ІІ півріччя 2020  навчального року  за консультацією звернулося 23 батьки. Актуальними для них були наступні питання:

–   організації освітньої діяльності дитини в умовах онлайн-навчання;

–   організація життєдіяльності  дитини під час карантину;

–   психологічна підтримка дитини під час карантину;

–   психологічна готовність дошкільників  до навчання в школі;

–   порядок організації роботи групи компенсую чого типу;

–   порядок організації роботи групи раннього віку;

–   налагодження конструктивної взаємодії в родині;

–   небезпечний Інтернет.

Протягом ІІ півріччя 2020 року проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з батьками, інформуванням і роз’ясненням напрямків діяльності закладу освіти.

Одним із методів підвищення прозорості діяльності управління є налагодження ефективного зворотного зв’язку з мешканцями міста. З цією метою та задля зняття соціальної напруги серед населення у зв’язку із введенням карантину проводиться  планомірна робота щодо інформування населення з актуальних питань життєдіяльності галузі.

Діє система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян. Всім педагогічним працівникам закладу надаються консультації та рекомендації щодо удосконалення роботи по якісному та своєчасному опрацюванню звернень батьків згідно з  вимог чинного законодавства. Фактів порушення вимог законодавства при роботі зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти не було.

На веб-сайті закладу у розділі «Звернення громадян» розміщено графік особистого прийому громадян керівництвом закладу, узагальнені матеріали про організацію роботи зі зверненнями громадян.

 Протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників закладу дошкільної освіти, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи закладу не надходило.

За ІІ півріччя 2020 письмових звернень від інвалідів, учасників АТО, жінок, яким присвоєно Почесне звання України «Мати-героїня» до закладу дошкільної освіти не надходило.

Враховуючи усе вищенаведене, з метою поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, постійно ведеться пошук шляхів поліпшення системи ефективної роботи по вирішенню проблем населення, яких громадяни  торкаються  у своїх зверненнях.

НОРМАТИВНА БАЗА

Конституція України

Інструкція з діловодства за зверненнями громадян

Закон України про звернення громадян

Постанова КМУ “Про затвердження класифікатора звернень” Класифікатор звернень

Указ Президента України

А БАЗА

Конституція України

Інструкція з діловодства за зверненнями громадян

Закон України про звернення громадян

Постанова КМУ “Про затвердження класифікатора звернень” Класифікатор звернень

Указ Президента України